طرز تهیه کافه لاته خوش طعم

دوشنبه 11 بهمن 1400
12:24
رضایی


سپس از قهوه لاته گانودرما خوشمزه اسپانیایی خود لذت ببرید! شما دستور ساده را دیده اید ، اما چگونه می توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید؟ اگر اسپرسو ندارید ، می توانید از دستگاه قطره ای یا Keurig استفاده کنید. لاته کلاسیک همچنین حاوی حدود ⅔ شیر و sp اسپرسو است ، بنابراین نسبت کمی متفاوت است. حالا شیر و فوم جدا شده را روی اسپرسو می­ریزیم. کافه لاته یا لاته، ترکیب بسیار جذاب و عالی شیر و اسپرسو است، لاته به نوعی توسعه یافته کاپوچینو است، در واقع کاپوچینو و لاته گویی خواهر و برادر بی نظیر دنیای قهوه هستند، اگر لازم است در مورد نحوه تهیه کاپوچینو بدایند، مقاله کاملی در مورد آن نوشته ایم. در مورد تفاوت لاته و کاپوچینو هم اینجا مطلب کاملی نوشته ایم. درنهایت باید گفت که اطلاعات کاملی درباره استفاده درمانی از این گیاه در دست نیست و در بعضی موارد باعث ایجاد عوارض متنوعی نظیر تهوع، اسهال و یبوست شده است. قهوه لاته یکی از انواع قهوه های بسیار خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود.

در ادامه متوجه خواهید شد که درست کردن کافه لاته باکیفیت آن قدرها هم که فکر می کردید سخت نیست. البته این دستگاه برای درست کردن فوم قهوه نیاز است و اگر بخواهیم قهوه را بدون فوم درست کنیم آن هم نیاز نیست، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت چی شی همراه باشید. به دلیل طبیعی بودن قهوه گانودرما لاته مصرف آن با عارضه جانبی خاصی همراه نبوده، با این حال در صورتی که نسبت به ترکیبات گیاهی حساسیت دارید در مصرف محصول احتیاط نمایید. گانودرما قهوه لاته از بی نظیرترین نوشیدنی های امروزی می باشد که با داشتن ترکیبات فوق العاده توانسته است در توجه خریداران قرار گرفته و امروزه به پرفروش ترین محصولات نوشیدنی شناخته می شود. هات چاکلت قارچ گانودرما یکی دیگر از محصولات این شرکت است که این قهوه با فواید بسیاری که دارد توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. اکنون وقت آن است که به آنجا بروید و آشپزی را شروع کنید!

شکر سفید یا شیر تغلیظ شده خود را مخلوط کنید. ۳. لیوانی را که به این منظور تهیه کردهاید ابتدا گرم کنید (به عنوان مثال میتوانید با آب داغ آبکشی کنید) سپس شیر داغ کفدار را داخل آن بریزید. ۴. در این مرحله قهوه اسپرسو خود را آماده کنید و در حدود ۴۰ سی سی از آن را از وسط لیوان حاوی شیر به آرامی روی شیر بریزید. این قهوه دارای یک یا دو شات قهوه اسپرسو همراه با یک لیوان شیر بخارزده و فوم شیر میباشد. یک لاته خوشمزه را برای تعطیلات اروپا در یک لیوان به هم بزنید! ترکیب جادویی و فوق العاده این قهوه لاته قارچ گانودرما لوسیدوم می باشد که به آن قارچ رِیشی (جان افزا) قرمز هم می گویند. به آن قارچ ریشی قرمز هم می گویند و به طعم قهوه غنا داده و فواید مخصوص به خود را دارد. این قهوه عالی به همین شکل و با این مواد تهیه می شود و فقط نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که میزان استفاده از این مواد بسیار مهم می باشد و در میزان های مختلف طعم های مختلفی دارد. قهوه لته یک نوشیدنی خوشمزه و عالی است. این قهوه خوشمزه را می توانیم به راحتی با یک دستگاه فرنچ پرس در منزل درست کنیم.

البته می توانیم این نوشیدنی خوشمزه را با قهوه فوری هم درست کنیم. و این قارچ درالمان هم پیدامیشه؟ برای تهیه این نوشیدنی دلپذیر به تجهیزات و مواد خاصی احتیاج ندارید! این قهوه از نظر مواد شباهت زیادی به کاپوچینو دارد، با این تفاوت که مقدار ترکیب شیر، قهوه و فوم شیر متفاوت است. در این مرحله به هر فنجان 1 قاشق مرباخوری شکر اضافه می کنیم و آب جوش را نیز بلافاصله روی مواد می ریزیم و با قاشق هم می زنیم تا شکر در قهوه حل شود و ترکیب شکر و قهوه فوری کاملا یکدست شوند. در اسپانیا می توانید یک کاسه کوچک شکر در کنار لاته خود سرو کنید تا بتوانید هر مقدار که می خواهید اضافه کنید. 1. در اولین مرحله برای تهیۀ قهوه لاته، قهوه را به صورت غلیظ دم کنید. لاته سنتی اسپانیا نسبت قهوه غلیظ به شیر گرم نسبت 1: 1 دارد. مانند قهوه ویتنامی ، لاته اسپانیایی ممکن است برای تغذیه اضافی خامه شیرین و غنی ، شیر تغلیظ شده را شیرین کرده باشد. در صورت تمایل می توانید غذاهای جانبی مانند دارچین آسیاب شده ، پودر کاکائو یا پودر اسپرسو را اضافه کنید.


[ بازدید : 32767 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت وبهداشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]