قهوه گانودرما با خواص و عوارض جانبی آن آشنا شوید

دوشنبه 11 بهمن 1400
12:18
رضایی


در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد خرید قهوه لاته گانودرما و قیمت این محصول شگفت انگیز توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم که شما نیز می توانید با همراهی ما تا آخر این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی را به دست بیاورید. فرض میکنیم که هیچ دستگاهی برای دم کردن اسپرسو در اختیار ندارید، که در غیر این صورت کار بسیار آسانتر میشد. بهتر است برای اطمینان یک ظرف بزرگ انتخاب کنید. البته همانطور که گفتیم در صورت نداشتن موکاپات میتوانید از پودر اسپرسو هم استفاده کنید. هنگامیکه شیر کاملاً آماده شد میتوانید آن را به اسپرسو اضافه کنید، و یا برعکس. مراحل آن را طی کنید و درنهایت قادر خواهید بود یک اسپرسو عالی برای تهیه لاته درست کنید. گوارش را سریعتر میکند و برای کسانی که یبوست دارند توصیه میشود. همچنین بافت خامه ای مانندی که قهوه گانودرما لاته دارد، باعث بهبود زخم های معده و رفع یبوست شده که این خود نیز سلامت پوست را نیز به همراه دارد. مواد کلی تشکیل دهنده گانودرما لاته عبارت است از قارچ گانودرما فراوری شده , خامه غیر لبنی و قهوه عربیکا .

دقت داشته باشید که آماده کردن شیر وقت کمتری نسبت به دم کردن قهوه میگیرد، پس بعد از خواندن این متن سعی کنید جوشاندن شیر را تمرین کنید تا همهچیز بهخوبی پیش برود. وقتیکه میخواهید لاته درست کنید باید شیر در اختیار داشته باشید و آماده کردن آن نیازمند تمرکز زیادی است. در نظر داشته باشید که حجم شیر دو برابر خواهد شد. برای شیر گرم باید دمای ۶۸ درجه سانتیگراد را در نظر بگیرید زیرا این مناسبترین دما برای این کار است. برای اینکار شیر سرد رو داخل ظرف مناسب ریخته (ترجیحا پیچر) و نازل بخار رو داخل شیر قرار دهید. در حال حاضر این قهوه خوشمزه و پر فایده در فروشگاه کالا اکسیر در یک حراج استثنائی قرار داشته و با قیمتی فوق العاده مناسب به فروش میرسد. فلت وایت نام کمتر آشنایی در میان مردم است و فقط این نام در منوی کافهها به چشم میخورد در صورتی که بیشتر دوستداران قهوه این نوشیدنی را بدون دانستن نام آن هر روز در خانهی خود میل میکنند. چگونه بدون دستگاه قهوه ساز لاته درست کنیم؟ چگونه بدون دستگاه، فوم شیر درست کنیم؟ خب اجازه بدهید با شیر شروع کنیم ازآنجاییکه خیلی درباره آن صحبت کردیم. شما میتوانید با قرار دادن نازل بخار داخل شیر فوم گیری خیلی خوب و با کیفیتی را انجام دهید. فرنچ پرس ها، بیشتر برای تهیه قهوه فرانسه استفاده میشوند و کارکرد اصلی آنها تهیه این نوع از قهوه است؛ اما در طرز تهیه لاته شما میتوانید به کمک حرکت مداوم پیستون فرنچ پرس و ترکیب هوا و شیر، از شیر فوم تهیه کنید. دلیل اصلی سازگاری کلمه ” latte ” این است که یک کلمه عامیانه کوتاه شده ساده برای ” cafe latte ” ، قهوه و شیر AKA است. ممکن است تصور کنید اضافه کردن شیر مهمترین و یا سختترین قسمت این کار است، اما راههایی وجود دارد که این بخش هم ساده و راحت، در عین خوشمزگی انجام شود. اگر وش کار با موکاپات رو بلد نیستین حتما قبل از شروع کار در این باره جستجو کنید. ابتدا با این سؤال شروع میکنیم که لاته چطور درست میشود.

قهوه روبوستا کمتر از عربیکا رایج بوده و در ارتفاعات پایین تری در مقایسه با عربیکا پرورش داده می شوند و به همین خاطر طعم شیرینی آنها کمتر است. دم کردن قهوه در خانه یک تجربه بسیار دلپذیر است همچنین مهارتی است که باید خوب یاد بگیرید تا بتوانید از مهمانها بهخوبی پذیرایی کنید. 43 درصد از مردم در ایران دچار کبدچرب می باشند .طبق تحقیقات اانجام شده قارچ گانودرما برای رفع کبد چرب بسیار مفید می باشد. برای تهیه قهوه لاته سرد، ساشه را با یک لیوان آب سرد مخلوط کنید و بهخوبی تکان دهید تا کف کند. اما قهوه گانودرما برای فشار خون می تواند باور های شما را تغییر دهد. هم اکنون شما می توانید این محصول را از نماینده مستقیم شرکت دکتر بیز خریداری نمایید. و این یعنی به ۱۷۷ میلیلیتر شیر گرم (نه داغ و جوشیده) نیاز دارید. پس ظرفی که نوشیدنی را در آن میریزید باید تقریباً بهاندازه ۴۷۰ میلیلیتر فضا داشته باشد. در مرحله اول باید با توجه به نحوه کار دستگاه اسپرسوساز خانگی خود یک الی دو شات (۳۰ الی ۶۰ میلیلیتر) اسپرسو رو تهیه کرده و کف فنجون سرو بریزید. در درجه اول به مقداری اسپرسو (معمولاً دوبل) و ۵ الی ۶ برابر شیر نیاز داریم.


[ بازدید : 32767 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت وبهداشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]