قهوه فوری لاته با قارچ گانودرما دکتر بیز

دوشنبه 11 بهمن 1400
12:17
رضایی

قبل از این که طرز تهیه کافه لاته را به شما آموزش بدهیم، باید بدانید این قهوه بسیار خوش مزه و مواد تشکیل دهنده آن واقعاً چیست و از چه چیزهایی تشکیل شده است تا بتوانیم در طرز تهیه آن به ساده ترین و ارزان قیمت ترین حالت ممکن عمل کنیم. توجه کنید که قهوه لاته گانودرما اثرات و عوارض داروهای شیمیایی را به همراه ندارد و در مدت زمان کمتری میتواند به شما در کاهش قند خونتان کمک کند. این مطالعه بیان کرد که تحقیقاتی که تاکنون روی اثرات این قارچ انجام شده کامل نبوده و از کیفیت مناسبی بر خوردار نیستند. اثرات کافئین موجود در قهوه با ترکیب گانودرما کاهش پیدا میکند. این ماده حاوی اسانس مفید قهوه لاته reishi است که در مقایسه با بقیه محصولات موجود در بازار ، ارزش غذایی بیشتری به محصول می بخشد. شاید همه این موارد به نوعی درست باشد اما شما می توانید بدون آنکه نیاز به بودجه یا فضای خاصی احتیاج داشته باشید نیز آن را در خانه و منزل خود آماده کنید، به همین دلیل ما در این مقاله از کافی مافی که یکی از مراجع بزرگ خرید قهوه می باشد تصمیم گرفتیم تا این بار طرز تهیه کافه لاته را بدون تجهیزات گران قیمت و با طعم و رایحه لاته کافیشاپی به شما آموزش دهیم.

همچنین بافت خامه ای مانندی که قهوه گانودرما لاته دارد، باعث بهبود زخم های معده و رفع یبوست شده که این خود نیز سلامت پوست را نیز به همراه دارد. قارچ گانودرما لوسیدوم بهترین نوع قارچ گانودرما موجود در بازار که دارای بیشترین خواص درمانی در بین گونه های قارچ گانودرما را دارد. صابون دست و صورت حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم; سبوس برنج قهوه ای تهیه شده … این نوع قهوه بیشتر در اسپرسوی ایتالیایی استفاده می شود که به آن یک طعم غلیظ و غنی می دهد.فیبر- هر بسته کافه لاته حاوی 2gr فیبر است.گانودرما لوسیدوم- به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند و به طعم قهوه غنا داده و فواید مخصوص به خود را دارد. فواید گانودرما لاته چیست ؟ آیا دربارۀ قهوه لاته گانودرما اطلاعاتی دارید؟ دربارۀ لاته ارت چه میدانید؟ لاته ارت در نظر بسیاری از افراد کار سخت و دشواری است. این محصول ایرانی از ترکیب شدن قهوه عربیکا با عصاره قارچ گانودرما و ریشه گیاه جینسینگ تهیه شده است و این قابلیت را دارد تا در درمان بسیاری از بیماری های کبدی، عارضه های هورمونی، ناراحتی های پوستی، نواقص خونی و بسیاری موارد دیگر موثر باشد. سلام ..خسته نباشید .. من هفت هشت سال هست که مریضی پوستی روی ناحیه ی صورتم دارم و تاحالا نتونستم درمانش کنم .. در فضای مجازی یه بنده خدایی این قهوه رو بهم پیشنهاد داده و گفته صددرصد درمان میشی و خیالت راحت .. حاالا هزینه ی این قهوه رو یک تومن بهم گفته برای طول درمان چهارماه .. به نظرتون خریداری کنم ازش یا نه این قهوه برای عارضه های پوستی خوب نیست؟

زیرا در صورت استفاده ی نادرست به جای ترمیم ناراحتی سبب زیان بیشتر مکان آسیب می شود . برای تولید این محصول اسپرسو را به شیری که داغ است و یا کمی جوشانده اند اضافه می کنند و کف حاصل از شیر را روی آن می ریزند و نسبت قهوه به شیر در این محصول یک به سه است که از اهمیت برخوردار می باشد، وجود کف رویی دلیل تفاوت آن با کاپوچینو است. کافه لاته یک انتخاب ویژه است که ممکن است تا حدودی از درست کردنش در خانه دوری کنید، زیرا احتمالاً از یک طرف فکر کنید که درست کردن آن کار سخت است و از طرف دیگر موضوع هزینه می باشد که خیلی ها تصور می کنند که مواد تشکیل دهنده و دستگاه های استفاده شده برای آن بسیار خاص می باشند. در ادامه متوجه خواهید شد که درست کردن کافه لاته باکیفیت آن قدرها هم که فکر می کردید سخت نیست.

پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. کافه لاته ترکیبی از اسپرسو و شیر داغ با مقدار زیادی فوم شیر است و شامل طرحهای هنری خاصی می شود که به آن در اصطلاح لاته آرت گفته می شود. شرکت دکتر بیز با ترکیب کردن قهوه عربیکا با پادشاه گیاهان دارویی یعنی قارچ گانودرما محصولی را با نام قهوه لاته گانودرما به وجود آورده است که می تواند طی یک دوره مصرف، خواص شگفت انگیزی را از خود نشان دهد. که به راحتی با مقداری آب جوش آماده میشود، از آنجایی که ممکن است هر یک از شما در خانه یکی از این وسیله ها را برای تهیه قهوه در اختیار داشته باشید، ما روش های تهیه قهوه با موکاپات ، آیروپرس و فرنچ پرس را به طور جداگانه برای شما تهیه کرده ایم و کافیست روی آنها کلیک کنید. یکی از مزایای خرید از ایران گانودرما علاوه بر اطمینان از کیفیت بالای قارچ تولیدی این مجموعه، امکان خرید آنلاین از طریق سایت ایران گانودرماست. حتماً دقت


[ بازدید : 22622 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت وبهداشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]