محصولات گانودرما دکتر بیز

دوشنبه 11 بهمن 1400
17:07
رضایی


قهوه لاته بيز يكي از محصولات پر فروش شركت بيز مي باشد. از اين رو اين قارچ را به شيوه هاي مختلفي مورد مصرف قرار مي دهند و بسته به نوع خواسته فرد در مورد استفاده از آن، شكل مصرف هم متفاوت مي باشد. داخل بسته ۲۰ عدد قهوه فوری قرار دارد. به منظور مصرف قهوه گانودرما لاته دکتر بیز می توانید محتویات یک بسته از محصول را داخل یک فنجان قهوه ریخته و به میزان کافی آب جوش به آن اضافه نموده و پس از مخلوط شدن مصرف نمایید. قارچ گانودرما در طب سنتی چینی مصارف دارویی دارد و در چین نام محلی آن لینگ زی می باشد.برای چینی ها این قارچ نوعی نماد زندگی شاد ، شانس ، سلامتی و طول عمر و جاودانگی می باشد.تحقیقات بسیاری برای اثبات شفا بخشی این قارچ صورت گرفته است که یکی از تحقیقات موسسه کارکین برروی قارچ گانودرما اثر مثبت قارچ گانودرما را بر سرطان منتشر کرده است. طعم خامه ای و شیرین این قهوه ها آن را مناسب هر مزاجی کرده است. فقط ۹۰ کالری و ۲٫۵ گرم چربی در هر وعده.


هر چند بعضی تحقیقات مقدماتی نشان داده اند که قارچ گانودرما (به تنهایی، بدون قهوه!) می تواند اثرات مفیدی بر سلامتی انسان داشته باشد. با این حال هنوز مشخص نیست که اثرات ضد دیابتی این قارچ ناشی از پلی ساکاریداز هاست یا پلی پپتیدازها و نیاز به تحقیقات بیشتری برای اثبات مکانیسم ضد دیابتی این قارچ نیاز است. از دیگر تحقیقات به عمل آمده درباره قارچ گانودرما مطالعه دیگری نشان داد که Reishi می تواند تعداد دیگر گلبول های سفید ( لنفوسیت ها ) را در افرادی که مبتلا به سرطان کولورکتال هستند افزایش دهد . اما ما نمی توانیم در برابر طعم عالی آن و افزایش انرژی مقاومت کنیم. یکی از محصولات پر طرفدار و فوق العاده، محصولات گانودرما دکتر بیز است که در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. از جمله خواصي كه براي قهوه لاته قارچ گانودرما اين نوع قارچ درمانگر مي توان بيان كرد اين است كه اين قارچ در سلامت قلب و عروق بسيار موثر مي باشد و جريان خون را بهبود مي دهد و اكسيژن رساني به بافت ها را موجب مي شود.

قارچ گانودرما، قارچي به رنگ قرمز مي باشد و بر خلاف قارچ هاي مصرفي ديگر داراي بافت سختي مي باشد و از اين رو مصرف آن به طور مستقيم باعث آسيب به سيستم گوارشي مي شود و نه تنها درمانگر نمي باشد، بلكه مضر نيز هست. قهوه گانودرما لاته گانودرما لاته بواسطه خامه ای بودن بافت اش برای بهبود زخم های معده و روده بسیار مفید است . این محصول گانودرما نیز مانند محصولات قبلی دارای خواص منحصر به فرد می باشد که می توان به: کاهش بروز سکته ی قلبی، رقیق شدن خون، کاهش اضطراب، افزایش تمرکز، آرامبخش، ضدافسردگی، مناسب برای کبد چرب، بهبود فرآیند گوارشی، کمک به هضم و جذب غذا، مناسب برای یبوست اشاره نمود. اين گياه قابليت دفع سموم از بدن را دارد و بيماري هاي كليوي را نيز بهبود مي بخشد. قهوه فوری لاته همراه باپودرقارچ گانودرما به تقویت ایمنی و دفع سموم از بدن نیز کمک می کند. با خريد قهوه لاته بيز همراه با پودر قارچ گانودرما مي توانيد سلامت و ايمني بدن خود را تقويت كنيد. قهوه ي لاته گانودرما امروزه با توجه به خواص كشف شده اي كه اين دو گياه دارند، هم دانه هاي قهوه و هم قارچ گانودرما، بسيار مورد توجه قرار گرفته است و شركت هاي بسياري در اين زمينه به توليد و عرضه قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما فعاليت دارند.

استفاده از خامه در قهوه لاته انتخابی است اما طعمی شیرین و خامه ای که به قهوه می دهد مورد توجه همگان قرار گرفته است. از خواص بی نظیر این قهوه می توان به: عضله ساز، چربی سو ، اسپرم ساز و افزایش تحرک اسپرم (مؤثر در درمان ناباروری مردان)، افزایش قدرت جسمی (مناسب برای ورزشکاران)، مناسب برای بیماری MS و پارکینسون، مناسب بیماری های ریوی مثل آسم، برونشیت و تنگی نفس اشاره نمود. براي خريد اين محصول كافيست تا بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و سفارش خود را ثبت نماييد. این محصول با داشتن ترکیبی از جینسینگ و خرنوب به همراه گانودرما و قهوه طعم یک نوشیدنی بی نطیر را برایتان به ارمغان می آورد. بین مصرف کافئین و بیماری پارکینسون رابطه عکس وجود دارد و مصرف کافئین از احتمال بروز بیماری پارکینسون جلوگیری می کند . مصرف این قهوه و هم خانواده های آن به هیچ وجه با بیماری قند و یا حتی بیماری هایی همچون گرفتگی قلب و عروق منافات نداشته و بسیار مفید است. این ۴ محصول ترکیب قهوه و قارچ گانودرما هستند و دارای خواص درمانی ویژه برای بیماری های مختلف هستند. این محصول که از قارچ گانودرما، قهوه عربیکا، پودر شکر و کافی میت تهیه شدهاست، قادر است تا انرژی مورد نیاز فرد را در طول روز فراهم کرده و از بروز خوابآلودگی و خستگی جلوگیری کند.


[ بازدید : 25143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت وبهداشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]