لاته چیست ؟

دوشنبه 11 بهمن 1400
17:06
رضایی

کافه لاته دکتر بیز ترکیب قهوه عربیکا، عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم، شیر خشک و خامه غیر لبنی است. قهوه قهوه لاته با قارچ گانودرما با بافت مخملی خامه ای طعم شیرینی به لحظه های شما می بخشد . طعم غلیظ و بینظیر این قهوه به همراه خامه موجود در آن یادآور قهوههای اصیل ایتالیایی بوده و تجربهای فراموش نشدنی از یک نوشیدنی را به همراه دارد. در مرحله سوم قهوه را کف فنجان سرو کنید، شیر فوم گرفتهشده را روی اسپرسو ریخته و اجازه دهید مقدار خیلی کم فوم شیر روی نوشیدنی بریزد. شما میتوانید با قرار دادن نازل بخار داخل شیر فوم گیری خیلی خوب و با کیفیتی را انجام دهید. سلام من خودم می فروشم از این نوع قهوه ها مشتری هام خیلی راضی هستند خودم زانو درد داشتم خیلی بهتر شدم و همینطور سردرد. مجبور شدم آن را به اسموتی ها یا آب گرم اضافه کنم و واقعاً هرگز طرفدار طعم و مزه نبودم. من یک متن کامل درباره اینکه چطور در خانه فوم شیر یا همان کف شیر درست کنیم نوشتهام که میتوانید برای یادگرفتن روشهای بیشتر، آن را مطالعه کنید. اما برخلاف تصور عموم تهیه لاته در خانه نه تنها به دستگاه خاصی نیاز ندارد بلکه بسیار هم آسان است.

اگر از دستگاه اسپرسوساز استفاده می کنید کار برای تان کمی آسان تر و نوشیدنی نهایی کمی بیشتر شبیه لاته آرت خواهد شد. پس ظرفی که نوشیدنی را در آن میریزید باید تقریباً بهاندازه ۴۷۰ میلیلیتر فضا داشته باشد. پس این عدد در قهوه دوبل ۱۴ الی ۱۸ گرم میرسد و در قهوهای که غلظت آن سه برابر معمول است به ۲۱ الی ۲۷ گرم میرسد، و این مقدار کاملاً به خودتان بستگی دارد. اگر از دستورالعمل من پیروی میکنید پس مقدار نهایی نوشیدنی شما بهاندازه یک لیوان استارباکس (حدود ۴۷۰ میلیلیتر) خواهد بود. منظور شیر جوشیده است، و اینها تمام چیزی هستند که در کافهها مصرف میکنند تا لاته را درست کنند و این نوشیدنی معمولاً به مقدار زیاد (لیوانی) سرو شده و آن را با چاشنیهای مختلف سرو میکنند. توجه داشته باشید که هنگام حرکت پیستون فرنج پرس نباید آن را از سطح شیر داخل مخزن بالاتر بیاورید. برای اینکار شیر سرد رو داخل ظرف مناسب ریخته (ترجیحا پیچر) و نازل بخار رو داخل شیر قرار دهید. برای اینکار شیر داغ را داخل فرنچ پرس ریخته و به کمک اهرم صافی فرنچ پرس شیر رو هم بزنید تا فوم (کف) ازش جدا بشه. سلام جناب مهندس الماسي من ۴۹سالمه وحدود۲۰سال كم كاري تيروييددارم ولوتيروكسين ميخورم چندسالي هست كه دچارارتروزشديد مفصل وتنگي كانال نخاعي وپوكي استخوان شدم قارچ گانودرما راتهيه كردم وبه قطعات كوچك برش دادم لطفا بنده راراهنمايي بفرماييدنحوه مصرف اين قارچ باتوجه به بيماري كه دارم چگونه باشه واينكه ايا كم كاري تيروييد درمان كامل ميشه وتاچه مدت ازاين قارچ براي درمان استفاده كنم ايابالوتيروكسين مصرفش ضرر نداره و اينكه خود قارچ رو به صورت خالص مصرف كنم بهتره يا با قهوه؟

وقتی فوم گیری شیر و انجام میدیم شیر به دو لایه تفکیک میشه: لایه زیری که شیر قوام گرفته هست و بهش میگیم شیر فوم گرفتهشده و لایه بالایی که فوم یا کف شیر است. بهترین روش اثربخشی گانودرما ترکیب آن با قهوه است زیرا کافئین و خواص طبیعی قهوه وقتی در کنار گانودرما قرار میگیرد باعث به وجود آمدن خواص منحصر به فرد دیگری میشود و این موضوع باعث قوی تر شدن گانودرما و تاثیرگذاری بیشتر آن بر بدن میشود. وقتی شیر را در ظرف ریختید، بااحتیاط نوک دستگاه را در شیر قرار دهید. در مرحله اول باید با توجه به نحوه کار دستگاه اسپرسوساز خانگی خود یک الی دو شات (۳۰ الی ۶۰ میلیلیتر) اسپرسو رو تهیه کرده و کف فنجون سرو بریزید. شیر نازل بخار رو تا انتها باز کرده و صبر کنید تا شیر کاملا داغ شده و فوم شیر از آن جدا شود. اگر شما نیز علاقه مندی خاصی را به قهوه و فرآورده های آن دارید، قهوه لاته گانودرما می تواند بهترین نوشیدنی برای شما باشد. لاته تقریباً معروفترین نوشیدنی گرم بر پایه اسپرسو است که از ترکیب اسپرسو، شیر فوم گرفتهشده و فوم شیر تهیه میشه.

قهوه لاته نیز یکی از نوشیدنی های مورد علاقه افراد می باشد و شرکت بیز نیز به این خواسته مشتریان ارج نهاده و قهوه فوری لاته گانودرما را با عنوان قهوه فوری کافه لاته دکتر بیز و دیگر انواع نوشیدنی ها را در اختیار افراد قرار داده است تا به راحتی با دستورالعمل ساده ای که بر روی بسته های قهوه لاته بیز درج شده است، بتوانند نوشیدنی مورد علاقه خود را در کمترین زمان تهیه کنند و از مصرف و خواص قهوه لاته بیز لذت ببرند. قهوه گانودرما دکتر بیز مناسب برای درمان پیسی ، زگیل تناسلی ، درمان دیابت و… چرا که عموم مردم تصور میکنند طرز تهیه لاته در خانه به دلیل نیاز به دستگاههای مخصوص قهوه ساز ممکن نیست. کافه سوپریوم گانودرما حاوی جینسینگ است که در سراسر جهان به دلیل طعم و فواید بینظیرش شناخته شده است. که به راحتی با مقداری آب جوش آماده میشود. لاته ریشه ایتالیایی داره و معمولاً برای زیبایی و تزیین روی اون از تکنیکی استفاده میشود که به آن لته آرت یا هنر شیر قهوه نگاری میگویند. ابتدا با این سؤال شروع میکنیم که لاته چطور درست میشود. اگر وش کار با موکاپات رو بلد نیستین حتما قبل از شروع کار در این باره جستجو کنید


[ بازدید : 15095 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت وبهداشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]