قهوه گانودرما؛ عوارض و فواید قهوه و قارچ گانودرما چیست؟

دوشنبه 11 بهمن 1400
17:05
رضایی

این نکته برای کسانی که عادت به خوردن قهوه ندارند ولی همچنان به دنبال مصرف گیاه گانودرما می باشند ، بسیار قابل توجه است چراکه می توانند از قهوه لاته بیز استفاده کنند. حال شما می توانید با اضافه کردن ماده مقوی گانودرما به آن علاوه بر از بین بردن خستگی خود بیماری های و نارسایی بدن خود را نیز ریشه کن کنید. مهمترین ویژگی قهوه لاته حاوی گانودرما دکتر بیز سم زدایی و پاکسازی بدن و همچنین ایجاد پوستی درخشان و بدون لک برای شما می باشد. شکلات داغ و قهوه موکا دیگر محصولات دکتر بیز هستند که میتوانید آنها را تهیه نمایید. قهوه گانودرما دکتر بیز یک محصول فوق العاده با طعمی مطبوع است و شما میتوانید آنرا با قیمتی بسیار مناسب و پایینتر از قیمت بازار بصورت عمده و تک تهیه نمایید. کافه لاته با قارچ گانودرما دکتر بیز ،محصولی می باشد که هر روز باید با یک کافه لاته از خودتان پذیرایی کنید. کافه لاته و قارچ گانودرما دکتر بیز، ترکیبی لذیذ از کافه اسپرسو و خامه است که فوق العاده آرام بخش و ضد استرس و اضطراب می باشد و در کنار خواص تقویتی خود بسیار شادی آور و انرژی بخش است. یک طعم شکلاتی خامه ای لذیذ که فاقد کافئین بوده و با قارچ گانودرما و عصاره ی مالت غنی سازی شده که باعث بوجود آمدن خواص منحصربهفردی در این محصول شده است.

ایشان برای بهبود بیماری شون می توانند از هر کدام از 3 قهوه و یا هاتچاکلت گانودرما استفاده کنند، چون همه آنها به میزان استانداردی دارای عصاره قارچ گانودرما هستند. شیوه نگهداری: درجای خنک و دور نور خورشید - زمان ماندگاری: 2سال پس از تولید - مناسب برای: مکمل درمانی بدلیل داشتن قارچ گانودرما - سایر توضیحات: پودر مخلوط قهوه فوری 3در1 حاوی عصاره قارچ گانودرما و شیر خشک کافه لاته با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا در دنیا را داراست.کافه لاته ترکیبی لذیزی از کافه اسپرسو و خامه است در واقع کافه لاته یک واژه ایتالیایی برای شیرقهوه اسقهوه عربیکا بهترین و غنی ترین قهوه در دنیاست دانه های که ما در این استفاده می کنیم طعمی منحصر بفرد دارند گانودرما لوسیدوم به ان قارچ ریشی قرمز هم می گویند و فواید مخصوص به خود را دارد که حاوی تری ترپنوئیدها و پلی ساکاریدها هستند این قارچ ها اداپتوژن یا سازش زا می باشد. دانه های این گیاه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های دنیا را تولید می کنند که شاید بتوان آن را هم رده ی چای دانست. سلام وقتتون بخیر ببخشید من یکی از آشناهای ما ۳تاقهره لاته و۱قهره موکارو سفارش دادن با ۱بسته جوانه گندم و ۳تا شیشه شیره و۱ ارده فرستادن که برای چاغی سفارش داده بودن از آلمان سفارش دادن وبنده در کرج تحویل کرفتم ومنتظرسفارشات بعدی بودم که شامل لباس بود دیروز بنده بردم پست مرکزی برای قسمت خارجه که ارسال کنم به المان انجام ندادن وگفتن فقط شرکت دکتر بیز میتونه ارسال کنه ممنون میشم راهنمایی کنید که چطوری بسته رو بفرستم به مقصد؟

مواد تشکیل دهنده این قهوه گانودرما دکتر بیز عبارتند از شکر، خامه غیرلبنی، قهوه فوری، پودر جینسینگ، پودر گانودرما لوسیدوم. مقدار شیر استفاده شده در تهیه لاته از کاپوچینو بیشتر است. قارچ گانودرما لوسیدم هزاران سال قبل در چین و ژاپن با عنوان پادشاه گیاهان و گیاه پادشاهان استفاده می شده است. سلام وخسته نباشید. آیا قهوه گانودرما در درمان نقرس تأثیر دارد؟ خواص کافه لاته گانودرما: از بین بردن رفلاکس معده و ورم معده (ترکیبات شیر موجود در این محصول فاقد لاکتوز بوده و برای کسانی که معده ی آن ها به شیر و لبنیات حساسیت دارد مشکلی بوجود نمی آورد). این نوشیدنی خواص دارویی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل با نام های قارچ جان افزا و یا ریشی نیز شناخته می شود. خواص درمانی این گیاه به حدی است که به آن عنوان گیاه جان افزا را دادهاند. این محصول در واقع همان شیر کاکائو است که در زبان های مختلف به آن لاته و یا کافه لاته گفته می شود اما خواص حیرت انگیز کافه لاته گانودرما تنها به دلیل وجود کافئین و کاکائو در این نوشیدنی نیست بلکه بیشتر فواید این نوع قهوه به دلیل وجود قارچ گانودرما در آن می باشد. گانودرما مواد فعال بیولوژیک همچون انواع استرولها، پروتئینها، پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها و ملانین دارد که پلی ساکاریدها و تری ترپنوئیدهای آن به علت خاصیت ضد سرطانی، اهمیت زیادی دارد.

برای دانستن و آگاهی بیشتر در مورد خواص گانودرما کافیست یک جستجوی کوچک در گوگل داشته باشید! از جمله خواص دارويي اين قارچ بسيار ارزشمند مي توان به درمان سرطان معده، هپاتيت B ،A و C ،آرتروز، دردهاي عصبي، بيخوابي، برونشيت، زخم معده، فشار خون، كلسترول بالا، ورم مفاصل، تنگی نفس و آسم، تقویت حافظه، بیماري هاي کلیه و کبد، آلرژی، کاهش قند خون و تسهیل گردش خون از طریق مهار کردن چسبندگی پلاکتها اشاره نمود. قهوه لاته نوع دیگری از قهوه های گانودرماست که از ترکیب اسپرسو با شیر بخار داده شده تهیه می شود. متاسفانه قهوه به صورت غیرمنصفانه ای بد جلوه داده شده است. این محصول تا حدی در درمان و پیشگری این بیماری تاثیرگذار بوده که سازمان دیابت ایران آن را در زمره محصولات دیابتی قرار داده است. کافه لاته (caffè e latte)، یکی از ترکیبات خوش طعم قهوه است که برای تهیه آن قهوه اسپرسو با شیر جوشانده می شود و روی آن را با کف شیر می پوشانند. فروش انواع قهوه گانودرما از جمله : قهوه گانوودرما موکا ، قهوه سوپریم گانودرما و قهوه لاته گانودرما دکتر بیز .


[ بازدید : 17783 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت وبهداشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]