قهوه لاته گانودرما دکتر بیز - قیمت و خرید قهوه لاته گانودرما

دوشنبه 11 بهمن 1400
13:27
رضایی


کافه لاته بیز ترکیبی از کافه اسپرسو و خامه است در واقع، کافه لاته یک واژه ایتالیایی برای شیرقهوه است. برای درست کردن یک فنجان قهوه خوشمزه راهکارهای زیادی وجود داره که بتونید در طعم قهوه خود تنوع بدین ، طرز تهیه لاته گردو و عسل از آن دسته قهوه هایی هست که فقط در منوی یک کافه خاص پیدا میکنید و حتما هم باید هزینه ی بالایی برای این لاته خوشمزه بدین اما خب فقط مسئله ی هزینه نیست شاید دلتون یک طعم جدید از لاته بخواد و هرجایی نتونید این مزه رو تجربه کنید پس باید خودتون دست بکار بشید. لاته، لاته آرت “Latte Art”، لته، کافه لاته “Cafe Latte” نوشیدنی ای بسیار پر طرفدار بر پایه اسپرسو است که با ظاهری زیبا، امروزه در کافه ها و میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. کمپانی بزرگ دکتر بیز مفتخر است که توانسته قهوه های بسیار خوشمزه و پر خاصیتی را با استفاده از فرآوری قارچ گانودرما روانه بازار نماید و نظر افراد زیادی را به خود جلب کند؛ زیرا اگر در خصوص قارچ گانودرما تحقیق کرده باشید در خواهید یافت که این قارچ، گیاهی است که فواید و خواص متعددی داشته و از زمان های بسیار دور در کشورهای چین مورد استفاده قرار می گرفته است.

لات های چغندر نیز پر جنب و جوش هستند ، رنگ صورتی روشن از یک سبزیجات است. این قهوه ممتاز به ورزشکاران نیز توصیه می شود زیرا علاوه بر خواص ذکر شده باعث افزایش انرژی نیز می شود. باشد از جمله خواص تری ترپنوئید ها می توان به افزایش سیستم ایمنی،کاهنده درد،آنتی اکسیدان،ضد باکتری،ضد سرطان، ضد التهاب،کاهنده فشارخون، تقویت دستگاه گوارش وبهبود آسم اشاره کرد. اگر خانم هایی که قصد بارداری دارند قبل از حاملگی از کافه لاته گانودرما استفاده کنند، این محصول موجب افزایش شیر آنها پس از زایمان خواهد شد. كافه لاته گانودرما بيز داراي تركيباتي از اسپرسو و خامه همراه با قارچ گانودرما مي باشد كه با عنوان كافه لاته با قارچ گانودرما به فروش مي رسد. قهوه لاته یکی از نوشیدنی هایی است که در بین مردم طرفدار بسیاری دارد.لاته آرت همان هنر ترکیب شیر و قهوه می باشد که برای ایجاد طرح های متفاوت و زیبا بر روی آن نیاز به رعایت تکنیک هایی میباشد که در ادامه مطلب به شما آموزش خواهیم داد. بعضی از انواع این غذاها یا شبه غذا ها مثل چیپس و پفک طوری طراحی شده اند تا بیشتر خواسته شوند،بنابراین ذهن ما فریب میخورد و و بیشتر از آنچه نیاز داریم استفاده میکنیم و این امر حتی موجب اعتیاد برخی افراد به این مواد خوراکی میشود.

آرت زدن در لاته نیاز به تمرین دارد پس حتما تکرار کنید تا یاد بگیرید. حال می توانیم داخل آن تولیپ همین کار را تکرار کنیم تا چندین لایه از تولیپ ها ایجاد شود. نسبت استفاده از قهوه و شیر در کافه لاته ۱ به ۳ است و این نوشیدنی در فنجان ها ۸۰ تا ۹۰ میلی متری سرو می شود. چغندرهای پودر شده مواد افزودنی راحتی ایجاد می کنند و ما دوست داریم از شیر بادام ، شربت افرا و عسل برای یک لاته با طعم سالم استفاده کنیم. من عاشق کف طبیعی که روی لاته ایجاد میشود هستم. قهوه گانودرما حاوی عصاره قارچ گانودرما است که بهعنوان تعدیلکننده سیستم ایمنی، متعادلکننده قند خون و بسیاری از خواص دیگر برای سلامتی شناخته میشود. مصرف قارچ گاندرما برای حفظ سلامت قلب ویا بهبود بیماری های قلبی بسیار مناسب می باشد.طبق تحقیقات انجام شده زیر نظر متخصصان قلب بر وری بیماران قلبی ، بهبودی بعد از 25 روز مصرف در کنار مصرف داروهای دیگر حاصل شده است .بدن هر بیمار ظرفیت متفاوتی دارد وطول دوره درمان در این پژوهش برای افراد مختلف متفاوت بوده است. قارچ استفاده شده در این قهوه، در گذشته دور در کشور چین برای درمان بیماری های بیشماری به کار می رفت.

بعضی از منابع این گونه نقل کرده اند که این نوشیدنی برخاسته از کشور ایتالیاست اما نه به دست مردمان ایتالیا، بلکه توسط توریست های آمریکایی که کاپوچینو برای شان زیادی تلخ بود و با اضافه کردن شیر بیشتر به آن، طعم دلخواه خود را یافتند. همچنين در صورت وجود مشكلي در فرآيند خريد قهوه لاته بيز مي توانيد با شماره هاي درج شده در وب سايت با اين مركز تماس حاصل نماييد و مشكل خود را برطرف نماييد. البته خريد قهوه لاته بيز از طريق وب سايت هاي مجاز با قيمتي ارزانتر صورت مي گيرد و در صورتي كه اين محصول با قيمتي بالاتر از ميزان معقول در فروشگاهي به شما عرضه شود، مي توان گفت در صورتي كه از برند بيز استفاده مي نمايند بايد با اين مجموعه تماس حاصل نماييد تا تخلف مذكور بررسي و رفع شود. اما تا به حال اسم کافه لاته اسپانیایی را شنیدهاید؟ قرن ها ترکیب شیر و قهوه در اروپا وجود داشت اما شخصی به نام ” دیوید شومر ” مخترع لاته آرت بود و وی یک کتاب هم در این زمینه نوشته است


[ بازدید : 32767 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سلامت وبهداشت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]